Już w lutym interesanci Urzędu Miasta Ciechanów będą mogli załatwiać część spraw za pomocą Internetu. Zakończyła się dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, a rozpoczęło ostateczne testowanie systemu. Przez Internet można będzie złożyć wniosek o wydanie informacji o numerze PESEL, zgłosić potrzebę interwencji dotyczącą np kanalizacji deszczowej, czy ulicznego oświetlenia lub zapisać się na wizytę do prezydenta, czy jego zastępców. Dla osób niemających w domu łączy internetowych zainstalowano 3 infokioski.
Można z nich będzie korzystać w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Sienkiewicza 32D, Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. 17 Stycznia 60B i UM przy ul. Wodnej 1. Projekt o wartości 2,3 mln zł jest współfinansowany (1,1 mln zł) z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. System będzie rozbudowywany, co pozwoli na rozszerzenie oferty spraw, które można załatwiać przez Internet unikając oczekiwania w urzędowych kolejkach.
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?